転載元: http://board.byuu.org/viewtopic.php?p=93092#p93092 Turbo-Duo, I'm sorry but I blocked your access because you kept reposting the same bug repeatedly without providing me with the information I requested from you. Turbo-Duo、すみませんがあなたが私に要請した情報を提供することなく 繰り返し同じバグを投稿し続けたので、私はあなたのアクセスを拒否しました。
95% of bug reports end up being false, so I need people to show me the bug, the proper behavior, and a description on how to trigger the bug. The latter is especially important because I am not fluent enough in Japanese to play these games and find the bugs. You did none of these things, and you were not polite about it. バグ報告の95%は結局間違っているため、私にはバグ発生の条件や詳細な説明が必要でした。 私がこれらのゲームをして、バグを見つけるために日本語に十分に堪能でないので、後者は特に重要です。 あなたはこれらのどれも十分に足りておらず、また礼儀正しくありませんでした。
I looked into this anyway for you today, and figured out what was wrong. The SA-1 is reading from uninitialized memory, where I returned 0x00. This needs to be 0xFF, apparently. 私は今日あなたのために少なくともこれを調べて、何が間違っているかについてわかりました。 SA-1は初期化されていないメモリから読んでいます。 そこで、私は0x00を返すようにしていました。これは、実際には0xFFである必要があります。
Sorry again for blocking you, you are right that I am short-tempered. Even though this could have been handled better, I thank you for reporting the bug. あなたをブロックしたことはすまなかった。私が気が短いといえるでしょう。 たとえこれがよりよく取り扱われることができたとしても、私はあなたにバグを報告したことに対して礼を言います。
PS: I do not claim bsnes is 100% correct. I only say that there are no *known* bugs. PS: 私は、bsnesが100%正しいと主張しません。私は、*known*のバグがないと言うだけです。
This was a bug, and I fixed it. I say I have 100% *known* compatibility because whenever a bug is confirmed, I fix it right away, including this time. これはバグでした、そして、私はそれを修正しました。 私はバグが確かめられるので、100%の*known*互換性があると言います、これ含めて、私はすぐにそれを修正します。
I am certain there are more bugs that I do not know about even now. If you patiently explain how to trigger another bug, I will always fix it for you. 私は、今でも知らないより多くのバグがあることを確信しています。 あなたがもう一つのバグ発生条件などを根気よく説明するならば、私はあなたのためにそれを手配します。