Gongyo: Literally, "assiduous practice." Generally speaking, gongyo means to recite Buddhist sutras in front of an object of devotion, though the exact ritual and method of practice differ according to the sect of Buddhism.
「勤行」は、日々の生活の、リズムの根幹であり、幸福への源泉です。 それでは、「勤行」とはどういうことをするのか、 それは朝晩、御本尊に向かい、法華経の方便品と寿量品を読み、 「南無妙法蓮華経」と題目を唱えることです。 A "religious service" is the basis of a rhythm of a daily life, and is the fountainhead through which it passes happily. Then, a "religious service" is it reading the expedient article and 寿量品 of the Lotus Sutra for what thing being done toward the principal image the morning and evening, and reciting "Namu-Myoho-Rengekyo" and a title. 「宗教のサービス」は毎日の生活のリズムの基礎で?Aそれが幸福に 通り抜ける水源です。その後、「宗教のサービス」は便宜的な記事を 読んで、それです、そしてロータス経典の寿量品、何のために、 主要なイメージの方へ行われているもの、午前および夜、 および暗唱する「Namu-Myoho-Rengekyo」またタイトル。
隣の逝かれたババアが毎日ゲキョゲキョうるさいんですが・・ ↓ BABAA to which the next door died -- every day -- GEKYOGEKYO -- although it is noisy .. ↓ 次のドアが死んだBABAA--それは騒々しいが、毎日--GEKYOGEKYO--..
選挙が近づくと、学会員は必要以上に馴れ馴れしくなる。 ↓ If an election approaches, a society member will become familiar beyond necessity. ↓ 選挙が接近する場合、社会メンバーは必要を越えてよく知られているようになるでしょう。
一、 濁悪の此の世行く 学会の 行く手を阻むは 何奴なるぞ 威風堂々と 信行たてて 進む我らの 確信ここに ↓ this 世行く of 濁悪 は which obstructs the way of a society what -- a fellow -- ぞ -- majestic -- The Nobuyuki length て進む我 and others firm belief -- here ↓ 社会の方法を妨害する濁悪はのこの世行く、何――仲間--ぞ--威厳のある--Nobuyuki 長さて進む我および他のもの、堅い確信--ここに
二、 今日もまた明日もまた 折伏の 行軍進めば 血は沸き上がる 威風堂々と 邪法を砕き 民を救わん 我らはここに ↓ today -- again -- tomorrow -- again -- March 進めば of strong persuasion to convert blood arises -- majestic -- The 邪 method is broken and people are not saved. self -- here ↓ 今日(再び)明日(再び)血液を変換する強い説得の3月の進めばは発生します ――威厳のある--邪方法は壊れています、また、人々は救われません。自己--ここに
三、 我ら住む日本の 楽土見ん 北山南河は邪宗の都 威風堂々と 正法かざし 駒を進めば 草木もなびく 駒を進めば 草木もなびく ↓ 我ら住む日本 paradise 見ん北 Yamanami 河 -- the capital of 邪宗 -- majestic -- If a positive method or ざし駒 is progressed If the piece in which plants also flutter is progressed Plants also flutter. ↓ 我ら住む日本楽園見ん北Yamanami河-- 邪宗の中心地、威厳のある-- どれがさらに動揺を設けるかの中の部分がさらに進歩させられたプラントである場合、 肯定的な方法あるいはざし駒進歩させられる場合、動揺。
法華行者は、かならず、法難にあいます。 法華経を批判する人は、仏罰がくだります。 創価学会では、批判・脱会者は転んだだけでも仏罰、 信者はがんでも法難だそうです(笑い) ↓ 法華 -- a Buddhist ascetic always suits 法難 French punishment goes down those who criticize the Lotus Sutra. It is said that that criticism and the seceder only fell over in Soka Gakkai or French punishment, and a believer are 法難 also from cancer (laughter). ↓ 法華――仏教徒難行者、常に、スーツの法難のフランスの罰は、 ロータス経典を批評する人々を下って行きます。創価学会かフラ ンスの罰で批判および脱退者のみが落ちたそれおよび信仰者が、 さらに癌(笑い)からの法難であると言われています。
宗教なのに悪いことばかりしている 少しはいいこともしてくれ! ↓ Although it is religion, bad a few which is carrying out the language loan should also do a good thing! ↓ それは宗教ですが、悪い、言語ローンを行なっている少数がさらによいことを行うべきです!
一般人は、人の苦しむのを見て悲しみます。 創価学会員は、人の苦しむのを見て喜びます。 ↓ The man in the street looks at and laments that people are in pain. It is glad for the Soka Gakkai member to look at that people are in pain. ↓ 一般人は見て、人々が苦しんでいると悲しみます。 創価学会のメンバーがその人々を見ることは嬉しい、苦しんでいます。
創価板で、「南無阿弥陀仏」って荒らしてる香具師は、 所詮アンチの品位を下げようとしてる学会員。 ↓ 香具師 "namu-amida-butsu" って荒 carried out by 創価板 is the society member which is going to lower the grace of anti after all. ↓ 創価板によって実行された香具師「namu-amida-butsu」 って?rは結局antiの優美を低下させる社会メンバーです。
ATSU and the Clinton energy -- it is -- ああっ -- so -- that よ - a mouth -- being nice -- with great force -- with great force -- people -- incorrect -- an evil spirit ---izing -- it does not hold for that - and that - police -- there is nothing -- as -- NFUFUFU -- well - it is -- disagreeableness, ね, and a mouth -- nice -- more than Clinton -- a mouth -- being nice -- please do by the strong-persuasion-to-convert game Please teach. It is [ that it is nice and a mouth is referred to as awkward with words and ] behind about the time. Since the mouth of Clinton was nice.
私の話が高尚で、そしてわかりやすく、そいで哲学的で、そいで文学調で、詩的で、 そいで会話的である。頭がそうとう聡明でないと追っついていけないんです。 そいで、行き詰まったところでコーラスやって、皆なでウップン晴らしをすると。 それが、芸術的、SGIの本当の仏法の行き方なんです。 その反対が日顕の行き方なんです。 ↓ It diminishes, and my talk is noble, and is intelligible, and it diminishes and is [ it is philosophical and / it diminishes, is a literary tone, is poetic, and ] conv ersational. the head -- so -- と -- if not wise [ obtain and ] -- 追っついて -- it is bad the place diminished and stuck -- a chorus -- if all are stroked and UPPUN 晴らし is carried out 8 て It is the way of of art and the true Buddhism of SGI. The contrary is the way of 日顕. ↓ それは縮小します、また、私の話は高貴で分かりやすい、また、それは縮小しそうです [それは哲学的です、そして/それは縮小します、文学の調子である、詩である、そして] 会話。頭--したがって――と――そうでなければわかる[得る、そして]――追っついて ――それは悪い、小さくなった場所、またすべてがなでられ、UPPUN晴らしが、それが そうである実行された8てである場合、突き刺された(合唱)その方法、芸術およびSGIの 真実の仏教の。反対は日顕の方法です。
人間革命は失敗しました。 残念ですが、池田センセイの野望と人生を終了させてください。(推奨) ↓ The human revolution went wrong. Regrettably please terminate the ambition and life of Ikeda SENSEI. (Recommendation) ↓ 人間の革命は誤りました。遺憾にも池田SENSEIの野心および生命を 終了してください。(推薦)
It is -, the I To man peaceful hall how, name it is to call there is no one which was changed? It is good, useless?, the woman ぽ it is, the woman ぽ is, the I To man how woman ぽ is. Useless?, useless?, don't you think? it is better, -, better the, キンマン, the I To man, it is the キンマンコ