■■ グラ比較 PS3 vs Xbox360 15 ■■
>>436 読んでみた。
アサクリ:
shows noticeably differences in the lighting and slight variations in framerate.
Xbox 360 fares well under Altair's blade, boasting better lighting and a smoother performance.
Overall, the Xbox 360 version just looks better.
フレームレイトとライティングに明らかに違いがある。
Xbox360 の方が奇麗に見える。
だそうだ。
バンパラ:
EA Criterion has done a bang up job keeping the two games even visually.
Both consoles squeeze out a fantastic 60 frames-per-second
and the detailing on vehicles, buildings, and environment in general is superb.
両方とも60フレで動いていて綺麗、だから互角。
だそうだ。
ちなみにバンパラのオンラインはPS3のインタフェースが使い易いのでPS3の勝ちとしている。
意味が判らない。
>>436 続き。
CoD4:
the Xbox 360 controller fits perfectly with the first-person shooting of Call of Duty 4.
コントローラーは完全にXboxの勝ち
neither version experiences framerate hiccups, and there's no substantive differences in visual quality.
Your terrorist killing experience looks just as good on PlayStation 3 as it does on Xbox 360. Enjoy.
映像に関しては、本質的な違いはないから
PS3でもXboxと同じように殺しまくりを楽しめるはず。PS3ファン喜べ
だそうだ。
DMC4:
Graphics: You'll be hard-pressed to find any significant advantage to the presentation
in either the PlayStation 3 or Xbox 360 versions of Devil May Cry 4.
Even after putting on our Coke-bottle glasses we couldn't find any substantive differences in the two games.
グラフィックはPS3と360で優劣がない。
どんなに探しても我々は違いを見つけられなかった。
だそうだ。
This is definitely a surprise, mainly because the game was originally a PlayStation 3
exclusive and we expected it to out-class its Xbox 360 sibling. Instead, they're identical.
それは驚きで、何故ならPS3ベースで開発されたので
このゲームではxboxを凌駕すると我々は思っていた。しかし五分であった。
だそうだ。