The RSX-chip is also a beast.
RSXチップもまたビーストだ(俗語として大規模で高速な機械/機能を指す)。
Not only is it incredibly fast, but just like in the PS2
you can have each Cell-core cooperate with the RSX independently.
信じられないほど高速なだけでなく、PS2のようにセルコアが独自にRSXの処理に協力する。
Other graphics chips also have decent Noraml Mapping- and Shader-capabilities,
but RSX adds a lot of additional specialised filters and possibilities,
leading to fabulous results in the graphics department.
他のグラフィックチップは良い(decent:控えめな誉め表現) Noraml Mappingや
シェーダー能力があるが、RSXは沢山の専門的なフィルターや新しい機能を有しているので、
グラフィック分野において驚くべき(fabulous)映像を実現できる。
And what is really convenient is that Nvidia has been a market-leader for years,
and everyone knows the technology and way of thinking through-and-through.
This decreases the learning process considerably.
そして真にありがたいのは、Nvidiaは近年グラフィック市場のリーダーであり続けており、
誰もがnVIDIAの技術や考え方を十二分に知り尽くしているので、新技術修得に要する労力を
大幅に軽減できる事だ。